Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Naarden, Nederland van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Naarden, Nederland van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg CBC in Roemenië 2016

01 April 2016 | Nederland, Naarden

Even een update in de aanloop naar onze zendingsreis naar Roemenië.
Iedereen is druk met alle laatste voorbereidingen. We zijn in groepjes ingedeeld om alle activiteiten die we daar gaan doen al hier voor te bereiden. Het worden fantastische dagen en we vertrouwen erop dat God alles van onze handen zegent.
We gaan voedsel pakketten uitdelen, een jeugdconferentie houden, vrouwen avond, mannen avond, worship workshops, drama uitvoeren in dorpjes, bezoek brengen aan een huis voor moeders die hulp nodig hebben, sporten. kortom we hebben een vol en gaaf programma.

Vanaf donderdag komen hier de dagverslagen vanuit Roemenië.

We zijn gezegend met zoveel sponsoren, en danken God daarvoor!

• 03 April 2016 - 22:52

Adriana Klein:

Hoi Ellen en Jan en ook allen die meegaan we wensen jullie een goede reis. Bovenal Gods Rijke Zegen.
    groetjes Herman en Adriana

• 04 April 2016 - 09:48

Barend En Henny:

Hallo Elly
    Gods rijke zegen toegewenst op jullie reis naar Roemenië.
    We denken nog steeds met veel plezier terug aan onze reis met jullie naar Roemenië vorig jaar.

Blessings Barend en Henny

• 05 April 2016 - 17:52

Erna:

Wat was het een bijzonder afscheid vanmorgen. Het beloofd een zegenrijke missie te worden.
    Geniet er van. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Liefs en hug, Erna

• 05 April 2016 - 22:52

Anita:

heel veel plezier, sterkte allen , anita ( trotse zus van elly )

• 06 April 2016 - 08:58

Fred:

Heb een goeie tyd daar veel zegen en plezier

• 06 April 2016 - 13:00

Mariella:

Jeroen en Abigael,
    Gezegende tijd daar in Roemenie.
    Gods rijkelijke zegen.
    Mariella.

• 06 April 2016 - 20:27

Nicole Vooijs :

Voor het hele team Gods zegen toegewenst in dit mooie werk dat jullie gaan doen.

• 07 April 2016 - 17:00

Jan:

Geweldig team gaat uit op geweldige mensen te bemoedigen en geweldig te zegen in een geweldig land!! Genieten jullie er net zoveel van!

• 07 April 2016 - 18:24

Slik:

Al zegenend zullen jullie gezegend worden.

• 07 April 2016 - 19:57

Maaike:

Misschien zitten jullie op dit moment wel te genieten van een pizza of een lekker ijsje in dat restaurant waar we vorig jaar ook zaten op de dag van aankomst. Het is vast lekker weer. Allerlei mensen weten van jullie komst en hebben er zin in en jullie ook. Zo heerlijk en spannend op een gezonde manier.
    Open handen die geven, zullen ontvangen. Blessed to be a blessing.

Heel veel liefs en groeten van Maaike

• 08 April 2016 - 08:46

Adriana Marges:

Lieve Elly en heel het team,

psalm 57, 2b
    Moge jullie de vreugde en het licht des Heren schenken aan alle broers en zussen die jullie mogen ontmoeten.
    liefs en Shalom,
    jacques en Adriana