Dag 1 - De reis en aankomst - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu Dag 1 - De reis en aankomst - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu

Dag 1 - De reis en aankomst

Door: Abigael

Blijf op de hoogte en volg CBC in Roemenië 2016

08 April 2016 | Roemenië, Daneş

Gisteravond zijn we na een reis van ongeveer 12 uur aangekomen in Sighisoara. De tijd vloog voorbij en voor we het wisten hadden we voet gezet op Roemeense bodem. De reis op zich was al bijzonder.

Een paar getuigenissen: Jeroen en Johan hadden in de trein gebeden met een man die door een beroerte last had van trillende vingers. Na het gebed was er een zichtbaar verschil!

In Duitsland raakten we aan de praat met een Antilliaanse mevrouw. Raar maar waar...Mevrouw had dezelfde eindbestemming als wij! Haar zoon, schoondochter en drie kleinkinderen woonden al drie jaar in Roemenie als zendelingen en kenden Liviu. Op het vliegveld had mevrouw een probleem met haar vliegticket. Door een spelfout was het ticket onbruikbaar. De keuze was of een nieuw ticket of 145EUR betalen om de naam aan te passen. We besloten onze zus te zegenen door geld voor haar in te zamelen. God is goed!

Ook ik raakte even met haar aan de praat. Jullie raden het nooit...Toen ik in Groningen woonde ging ik naar dezelfde kerk als haar zoon en schoondochter! In Targu Mures stond haar zoon op het vliegveld. Stomverbaasd waren we om elkaar weer te zien na al die jaren.

Tot zo ver het verslag over Dag 1 van de Roemeense Missie. We verwachten veel van onze grote God en zullen jullie op de hoogte houden.

Een warme groet vanuit Sighisoara!

• 08 April 2016 - 09:08

Marijke Lamers:

Wat heerlijk om dit verslag te lezen! Blessed to be a blessing - al op de reis naar jullie bestemming. We verwachten grote dingen van onze Grote God! Wees gezegend in alles wat je onderneemt.

• 08 April 2016 - 09:30

Judith Hendriksen:

Joehoe! Eerste echte verslag, en dat klinkt goed!! Ik zie uit naar het volgende!

• 08 April 2016 - 09:43

Jan:

Nog maar net op weg en nu al zulke mooie bijzondere getuigenissen! Ondanks dat ik het mis er niet bij te zijn ervaar ik enorme Dankbaarheid getuige te kunnen zijn van hoe Hij door jullie heen werkt! Blessings weer vandaag en zie uit naar het volgende verslag!

• 08 April 2016 - 13:00

Liesbeth Sam:

Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn! Ik ga jullie zeker volgen. Hele fijne tijd!

• 08 April 2016 - 16:10

Bert Loonstra :

Wat heerlijk, dit goeie begin van jullie MTrip! Ik zie uit naar de volgende verslagen!

• 08 April 2016 - 16:24

Adriana Marges:

Lieve boers en zussen
    ,God is goed en schenkt ons Zijn vreugdevolle verrassingen en wij genieten mee
    Bedankt tot morgen we blijven loven prijzen en danken voor Zijn Liefde die door jullie heen stroomt.
    Shalom,
    Jacques en Adriana

• 08 April 2016 - 18:40

Slik:

Wat een bemoedigingen aan het begin van de trip.
    Een groet voor jullie allen, maar bovenal voor Lia.

• 08 April 2016 - 20:03

Jolanda Van Tol :

Succes!!! Een mooie reis toegewenst!!