Dag 7, heerlijke vrije dag - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu Dag 7, heerlijke vrije dag - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu

Dag 7, heerlijke vrije dag

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg CBC in Roemenië 2016

14 April 2016 | Roemenië, Daneş

Woensdag 13 april
Vandaag hebben we een dag gepland om iets te doen met onze groep en we zijn naar de stad Sibiu gereden.
Op de heenweg hadden we een prachtige rit dwars door vele dorpen heel die er erg kleurrijk uitzien.
De natuur is prachtig, alles komt hier in bloei en zelf zagen we de sneeuw op de bergen van de Karpaten liggen.
Sibiu is een prachtige oude stad met hele mooie gebouwen.
Het was heerlijk weer, blauwe lucht, volop zon en een heerlijke temperatuur.
Na een heerlijk bakkie koffie op het terras hadden we een uurtje vrije tijd om in de winkelstraat rond te neuzen.
Daarna ontmoeten we Alina die in deze stad studeerde en zijn we naar een mooi park gelopen. Abigael had nog een kabel nodig voor haar camera dus reden we naar een hele grote Mall met resultaat, nu kunnen we de foto's op de laptop zetten. De studenten gingen helemaal los in de Mall waar we kadootjes kochten voor morgen want dan is Jacolien jarig. Ik was genoodzaakt om een nieuwe broek te kopen, dat krijg je ervan als je nodig moet en je broek niet los krijgt, ha ha veel lol hierover gehad. We zijn gaan avondeten bij KFC en daarna naar huis gereden wat echt niet meeviel want het was avond en de wegen waren erg donker, maar we zijn veilig thuis gekomen. Het was een mooie dag, daarna de stoel versiert en de kadootjes ingepakt voor morgen.

Groeten Elly

• 14 April 2016 - 21:35

Kirsten:

Hahaha mam, viespeuk ;)!!

• 14 April 2016 - 21:52

Jan:

Hoop maar dat je een mooie broek hebt gehad en dat jullie het een beetje droog houden daar. Genieten met en van elkaar! Xxx

• 14 April 2016 - 21:54

Jan:

Maarre....KFC....gelukkig zijn jullie gezegend en is er Genade. -;)

• 14 April 2016 - 22:27

Esmee:

Hahaha leuk verhaal Elly, ik hoop dat deze broek gemakkelijker open gaat ;-)!
    Heel veel plezier en geniet ervan. Ik lees alle verhalen met veel plezier! X

• 14 April 2016 - 22:52

Adriana Marges:

Lieve Jacolien,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gelukkige jaren met Bert en de kinderen en met heel de familie en die speciale vader van Bert van die bijzondere predicatie.
    Hij danst van vreugde met jou de God die in jou woont Hij jubelt het uit Alleluja.
    Groeten en zegen voor heel het team.
    Shalom,
    Jacques en Adriana

• 15 April 2016 - 02:17

Anita:

hahaha zus. een broek met elastiek : ideaal !
    lekker lachen , hoort er ook zeker bij .

• 15 April 2016 - 06:35

Greta:

HHH Elly, voortaan maar en TENA ,mee.
    Mooie dingen maken jullie mee enneh...voor Jacolien, nog van harte gefeliciteerd. Ze hebben je mooi versierd... : )
    zegen voor de komende week weer!

• 15 April 2016 - 10:56

Jorijn:

Elly, Elly, Elly... ik hoop maar dat dit dan niet tijdens een uitje gebeurde..? :-)
    Ik zie uit naar je nieuwe aankoop!
    Jacoliene, gefeliciteerd!

• 20 April 2016 - 18:39

Coby:

Hoi allemaal,

Ben net terug van een lang weekend weg en had daar geen internet, Vl dus nu met mijn neus in de verhalen!! Geweldig wat er allemaal gebeurt daar! Ben enorm trots op jullie allemaal en blij dat het weer ook lekker meewerkt! Dat helpt! Veel liefs, Coby