Dag 11, Walking in super the Supernatural - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu Dag 11, Walking in super the Supernatural - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van CBC in Roemenië 2016 - WaarBenJij.nu

Dag 11, Walking in super the Supernatural

Door: Lia en Jacolien

Blijf op de hoogte en volg CBC in Roemenië 2016

18 April 2016 | Roemenië, Daneş

Vandaag is het mooi weer in Sighisoara. 'sMorgens na het ontbijt gaan we op weg naar de Manna church, waar Johan zal gaan spreken.
Drie van de groep vetrokken al eerder om met de auto mensen op te halen vanuit Soard. De dienst daar was overgeheveld naar Manna Sighsoara.
Manna church zat dan ook helemaal vol!!

Na de aanbidding ging Johan het Evangelie uitleggen en na deze uitleg deed hij meteen een oproep aan de mensen om hun hart aan Jezus te geven. Er staken zoveel mensen hun handen op, heel bijzonder.
Hierna ging hij gelijk verder met het uitleggen over de waterdoop en de doop in de Heilige Geest. Met gelijk daarna een oproep voor mensen die in de Heilige Geest gedoopt wilden worden. De waterdoop moet even wachten tot de volgende doopdienst in Manna church.
Vele mensen kwamen naar voren en werden gelijk gedoopt in de Heilige Geest.
Het laatste stuk van de preek ging over genezing, en Johan nodigde iemand uit op het podium die genezing nodig had, en iemand die net zijn hart aan Jezus had gegeven en gedoopt was in de Heilige Geest. Hij maakte gelijk praktisch wat hij net had verteld, autoriteit nemen en pijn en ziekte wegsturen. De man had genezing nodig voor rugklachten. Johan liet de andere man zijn benen opmeten, die een duidelijk verschil van lengte lieten zien, en liet de man er tegen spreken. En tot ieders verbazing (NIET die van ons, want wij weten wat we weten dat we weten) stond de man op en was totaal verbaasd dat hij geen pijn meer had en rechtop stond.
Hierna gingen we allen samen met mensen bidden, en zij zelf laten uitstappen, ook de mensen die net hun hart hadden gegeven en gedoopt in de Geest waren.
Wonderen en tekenen! Geweldig.

Na een uitgebreide lunch, even tijd voor een siësta.

Tegen 17u gingen we op weg naar een klein hongaars kerkje. (een deel van het gebied waar we zitten, is vroeger Hongarije geweest) De leider van deze kerk was van de week in Sequinte geweest om daar de mensen te zegenen met zijn worship, en na een kennismaking ons uitgenodigd om naar zijn kerkje te komen. En die uitnodiging konden we onszelf natuurlijk niet voorbij laten gaan!

Het kerkje daar was zo klein, dat toen we aankwamen, alle banken, muziek naar buiten werden gesleept, zodat we ineens een open lucht dienst hadden. God had al gezorgd voor prachtig weer.
Hier gaf Jeroen zijn getuigenis, en Johan deed hier in het kort nog even over wat hij smorgens in de Manna church had gedaan.
Ook hier weer veel bijzondere dingen gebeurd. Mensen zijn zo verbaasd dat God ook hun handen gebruikt om wonderen door te doen.
Wat ook gaaf was, dat doordat we buiten waren, met muziek en vrolijkheid, er steeds meer mensen uit het dorp kwamen kijken. Ook mensen die het plan hadden om de dienst te verstoren. Maar een aantal mensen werd zo aangeraakt, en vervolgens genezen en gaven zelfs hun hart aan Jezus. Dus het plan om de dienst te verstoren slaagde niet!
Wij gingen dansen op de muziek, de kinderen deden vrolijk mee, en daar genoten de anderen zichtbaar van. En onderwijl ging het bidden en de wonderen gewoon door.

Dit was de laatste activiteit deze missietrip... Mission acomplished!

Morgen lekker uitslapen, shoppen en koffers inpakken!

• 18 April 2016 - 23:07

Jan:

Genieten is het elke dag weer van jullie gewoon bovennatuurlijke verslagen en foto-reportages van wat jullie allemaal mee maken en wat God door een ieder van jullie doet en heeft gedaan deze afgelopen twee weken - wens jullie een goede reis terug naar NL en tot spoedig. We zien uit naar jullie missie trip verslagen!
    Truly blessed 2ba blessing!

• 19 April 2016 - 05:03

Erna:

Wat een bijzondere reisverslagen waarin we lezen hoe de Heer jullie gebruikt in Zijn Koninkrijk van kracht, liefde en genade. Wat geweldig dat wonderen en tekenen jullie
    volgen zoals God beloofd.
    Het kan niet anders dan dat jullie verandert terugkomen door deze indrukwekkende ervaringen. Wat laat de Heer Zijn liefde door jullie heen zichtbaar worden.
    We zien uit naar jullie terugkomst om persoonlijk deze getuigenissen van jullie te horen
    want jullie kunnen ook hier niet gemist worden!
    Shalom en een liefdevolle hug van Erna Ik ben trots op jullie

• 19 April 2016 - 08:30

Adriana Marges:

Lieve broers en zussen,
    Nogmaals onze hartelijke dank en ga maar thuis lekker nagenieten van die grote God die door jullie zoveel wonderen heeft verricht!
    Goede reis alleluja, alleluja, alleluja
    Shalom
    Jacques en Adriana

• 19 April 2016 - 11:16

Jorijn:

Missie voltooid! Jullie zijn kanjers! Dat het zaad wat jullie geplant hebben zal blijven groeien. Ook wanneer jullie straks weer weg zijn. Geniet lekker na en trek deze lijn vooral door wanneer jullie weer in NL zijn :-)
    Goede reis en heerlijke vakantie toegewenst!